ANNULLERING AF ORDRE

Kunden har juridisk ret til at annullere ordren inden for 14 dage, uden at opgive nogen grund. Retten til at annullere ordren ender 14 dage efter, at kunden har modtaget varen. Retten til at annullere gælder ikke for varer, som er personliggjorte eller fremstilles specielt til en individuel kunde (f.eks broderede produkter).

Hvis kunden ønsker at annullere ordren, skal denne straks underrette kundeservice, dog senest 14 dage efter modtagelse af varen.

Refusion for produkterne vil blive betalt til kunden, når den returnerede ordre er fysisk modtaget på vores lager. Vi vil give en refusion, ved brug den samme metode, der anvendes til at foretage betalingen. I nogle tilfælde skal kunden oplyse Horze om deres kontooplysninger (IBAN / SWIFT) for at få refusion. Eventuelle shipping gebyrer vil blive refunderet til kunden, hvis kunden har annulleret hele ordren fuldt ud.

Hvis ordren er finansieret af en faktura fra en tredjepart, er Horze ikke ansvarlig for eventuelle resterende gebyrer eller omkostninger, der kan opstå under annulleringsprocessen af ordren.

Hvis kunden ikke afhenter to eller flere ordrer, vil Horze lukke kundens konto. I sådanne tilfælde forbeholder Horze sig retten til at holde kundens konto lukket, indtil et genåbningsgebyr (200 kr.) er betalt.